Mar 12, 2011

akU SukA enTry kALi Nie...

aku suka ! aku suka ! aku suka ! kenapa aku suka ?? sebab aku memang suka la . haha . yes ! aku sangat penat ye . tapi aku bukan suka sebab aku penat ea . aku suka sebab nie last entry aku t0k assignment MGT300 nie . biasa la bila da mula, mesti la ada akhirnya kan . k0rang jangan nangis la . tak maw cam tu tau . haha .

s0, t0k entry last pasal bisnes nie, aku nak k0rang lagi sekali try benda alah baru nie . cam aku penah taip dulu-dulu kala, tak menyesal try semua makanan yang b0le di makan nie kan . k0rang ingat tak ? oke . k0rang tak ingat . aku tau da .

orite la . meh sini aku kenalkan k0rang dengan SOUFFLE . sebut bebet0l tau kengkawan ! nak tau camne cara sebut dia, k0rang search la sendiri tau . haha . kat sini aku pr0vide benda nie je tekan la . kalau k0rang nak tau apa benda souffle tu secara detail, b0le klik kat ayat 'tekan la' tu ea . jangan memalas tau !

da tau apa benda kan, m0h aku nunjuk-menunjuk kat k0rang . (scr0ll ke bawah ye, jangan ke atas)



c0klat s0uffle...



dia sangat lembut ye kengkawan...


cheese souffle...

yummy !

huhu . sampai sini saja la ye kengkawan . aku da penat sangat la . tak larat da nie . tapi apa aku nak cakap try la makanan-makanan nie . sumpa sedap ! tak menyesal p0wn . ala abis duit sikit kat makan tak pe k0wt . huhu . 

pape p0wn, tenkiu s0 damn much guys c0z reading all my entries . jasamu dikenang . huahuahua . aku b0dek je tu . sampai sini saja . daa .

wiki wiki :)









No comments:

Post a Comment