Mar 7, 2011

yAnG LEmbuT-LemBUt saJA

( tajuk entry aku nie tak ada kena mengena dengan sesapa ye...harap maklum..)


 LEMBUT.......siapa yang tak suka benda yang lembut-lembut nie kan . kalau pegang je.....ppeerrrggghhhh ! lent0k wa cakap lu . apa lagi kalau dibelai . sesak nafas wey ! ( t0l0ng jangan berfikiran kuning ye ) haha .

agak-agak kalau k0rang dapat yang lembut-lembut nie, ada macam nie ta muka k0rang :


haha . sumpa muka nie macam nak mintak penyepak .


act, aku nak pr0ceed bisnes aku kali nie . memang ada kena mengena dengan lembut-lembut nie . aku tak tipu tau . nak tau la tu kan . sabar ea, nak cerita la nie .

kali nie aku nak pr0m0te lak pasal kek SPAN . bukan span basuh pinggan o span wat p0lish kereta yang ada kat rumah k0rang tu ye . tapi kek SPAN yang b0le di makan . s0, sekarang percaya cakap aku kan yang pr0duk aku nie ada kaitan dengan lembut-lembut . span kan lembut . tapi tak tau la kalau span kat rumah k0rang tu keras macam k0nkrit ke kan .

s0, kat bawah nie aku ada la selit-terselit kan beberapa pic kek SPAN t0k t0nt0n k0rang semua . yela, t0nt0n je la kan . k0rang bukan nak beli p0wn . haha ! suka ati aku la kan . dah, teng0k nie ! ( mud marah ).
hah, tau takut ea . haha . oke, aku tau k0rang tak 'ber' resp0n pape p0wn .


 
mari teng0k !

nie bentuk yang asal ye kawan-kawan...

nie p0wn sama...bentuk sebelum di 'tacap'...
haa, nie baru pakai foundation...

nie da letak bedak & gincu sikit...

aduh, s0ri la kengkawan ye ! br0adband saya buat hal yang amat sangat menyakitkan hati . ada banyak lagi gamba kek span nie yang aku nak tunjuk . tapi tak dapat nak pr0ceed . es0k la kita c0ntinue ea . jangan seday ye ! ( seday la pulak kan ) haha .

aku da amat feddup dengan tenet nie ! >__<  -deep sigh-

1 comment: