Mar 11, 2011

ThE uGLiEst cakeS eVeR !

hye ! aku tak nak taip panjang-panjang . sebab aku da penat gile sekarang nie . even penat macam ne p0wn, assignments are my pri0rity . better late than never, right ? aku da ter'burn' satu ari t0k update bl0g bisnes nie . s0, kali nie aku nak pr0ceed bisnes aku pasal benda nie pulak......




muffins ! t0k pengetahuan k0rang, muffin nie tak sama tau dengan cupcake . rasa muffin nie tak semanis cupcake tau . plus, muffin nie h0d0h sikit dari cupcake . tapi kalau tanya aku la mana lagi sedap antara muffin and cupcake, f0r sure la aku jawab kerepek pisang lagi sedap . haha . oke, aku main-main . muffin lagi sedap sebenarnya . aku siyes nie tau .

yang kat atas tu picha muffin c0klat siap dengan t0pping dia sekali . yang kat bawah nie ada macam-macam jenis muffins lagi yang k0rang b0le teng0k . s0, selamat meneng0k la ye !



caramel muffin

muffin c0klat cip...



muffins strawberry




honey oat muffin


oke la . rasanya tu je k0wt yang aku dapat tunjuk . kalau k0rang berkenan, as usual, dr0p ur c0mments k ! mari ! mari ! kita makan muffins ! bak kata pepatah aku, jangan k0rang judge muffin nie dengan teng0k lapisan atasnya saja tapi rasa la isinya, baru k0rang tau sedap atau tidak m0nyet bertelur . haha . aku da biul !

orite, aku p0wn da penat tahap cipanzi beranak nie . s0, gud nite la kengkawan sume ! see ya . daaa...

wiki wiki :)





No comments:

Post a Comment