Mar 10, 2011

LeTs tRy ThiS !

helu ! u olls cam ne ? aku orite orite je (macam la k0rang kisah kan) haha . as usual, 'pr0ceed my missi0n' . t0l0ng la, aku memerlukan dua hari je lagi nak 'missi0n acc0mplish' nie .

kalau semalam aku da kenalkan satu benda yang tak de la nak baru sangat kan, ari nie aku nak k0rang try benda nie pulak . yela, asik jadi lidah 'melayu' je kan, ari-ari makan nasi . sekali sekala atau berkala-kala ke k0rang try lidah 'jawa' lak . ta menyesal tau try macam-macam makanan yang ada kat dunia nie (merujuk kepada makanan yang HALAL) .

oke la, tanpa membuang sisa-sisa kumbahan, aku nak k0rang try pr0duk bisnes aku yang nie pulak .

taaarrrraaaaa !!!!!!





kali nie aku k0rang try makan PAI lak . dua yang kat atas nie are chicken pie . nyum ! nyum ! my feveret (ckp ala-ala us0p dlm cerita KAK LIMAH) . yang kat bawah nie pai perisa lain lak . j0m sambung teng0k !


beef pie...



ch0c0late pie !




pai strawberi..



creamy...yummy....pie




ice-cream pie...







ahirnyeee......abis jugak picha nie . aku tau k0rang mesti lap0 kan . haha . aku da b0le dengar rentak lagu irama malaysia dalam perut k0rang tu . padan muka k0rang ! memang aku nak k0rang lap0 p0wn tau . hahaha (ketawa jahat) .

s0, bila da lap0, sila-sila la try makan pai nie . sedap hingga menjilat-jilat akar gigi k0rang . haha .

oke la . sampai sini saje kita berlap0-lap0 ye ! s0k sambung lagi tau . aku memang suka zalim-zalim dengan k0rang nie . haha . see ya !

wiki wiki :)














No comments:

Post a Comment